Biznes z Mary Kay

Niezależne opinie o kosmetykach MK

Posted on: 21 Maj 2009

Postanowiłam zdobyć nieco obiektywnych opinii dotyczących kosmetyków Mary Kay. Sprawdziłam amerykańską stronę www.makeupalley.com gdzie znajduje się prawie półtora miliona komentarzy internautek, oceniających kosmetyki różnych firm. Poczytałam również, jaką opinię o Mary Kay ma Paula Begoun, www.paulaschoice.com, pogromczyni koncernów kosmetycznych oraz autorka takich książek, jak „Nie idź do drogerii beze mnie” („Don’t go to the cosmetic counter without me”) oraz „Biblia piękna” (wydana w Polsce). Oto wyniki mojego przeglądu:

Na stronie http://www.makeupalley.com szukałam kosmetyków ocenionych przez najliczniejszą grupę użytkowniczek. Poniżej lista tych produktów Mary Kay, które mają więcej niż 100 opinii, a które są oceniane na poziomie 4 lub więcej (w skali do 5). Dodam z zadowoleniem, że nawet świetne firmy jak Estee Lauder, Clinique czy mają problemy z tak dobrymi wynikami.

W kolejności, hity Mary Kay to:

1. mikrodermabrazja – ocena 4.6 od 116 osób, a 90% osób kupiłoby ten produkt jeszcze raz

2. płyn do demakijażu oczu – ocena 4.4 od 290 osób

3. Satynowe Usta – ocena 4.3 od 185 osób

4. Korektor – ocena 4.3 od 160 osób

5. Satynowe Dłonie – ocena 4.2 od 149 osób

6. cienie do powiek – ocena 4.2 od 131 osób

7. acne treatment gel – ocena 4.1 od 108 osób

8. podkład do cery mieszanej – ocena 4.0 od 265 osób

9.emulsja nawilżająca TimeWise – ocena 4.0 od 101 osób

Tylko trzy kosmetyki MK z tych, które mają ponad 100 opinii jest oceniony poniżej 4 (ale powyżej 3.5). Trudniej znaleźć na tej liście kosmetyki kolorowe, bo często internautki oceniają konkretny kolor/odcień, a nie produkt.

Ponadto dużo dobrych opinii zebrały oba tusze do rzęs (wydłużający średnia ocena 3.8 od 106 osób, a pogrubiający 3.7 od 99 osób) oraz mleczko oczyszczające TimeWise 3-w-1 – ocena 3.7 od 190 osób. Dobrą ocenę miały róże do policzków – 4.3 od 74 osób i chusteczki absorbujące 4.3 od 39 osób. Jednym z wyżej ocenianych produktów jest też mój ukochany Nocny Krem Nawilżający, – który miał co prawda tylko 45 opinii, ale średnia była 4.5!

Muszę przyznać, że lektura komentarzy dotyczących wszystkich firm była bardzo interesująca, ale doprowadziła mnie do stwierdzenia, które często słyszę od pewnej mojej malowniczej cioci: „nie to dobre, co dobre, a to, co się komu podoba”. Tak naprawdę żadna z firm, które sprawdzałam i które znam z autopsji (od Diora do Revlona) ma w ofercie produkty lepiej i gorzej oceniane. Wniosek – wszystko należy przetestować na własnej skórze.

Paula Begoun, która jest prawdziwą wyrocznią kosmetyczną, jako osoba, która „koncernom się nie kłania” umieściła 3 produkty Mary Kay na liście najlepszych produktów 2008 roku, z następującymi uzasadnieniami:

- mineralny podkład pudrowy Mary Kay – ze względu na jego wyjątkowo gładką konsystencję, która pięknie wtapia się w cerę, nie dając efektów świecenia.

- mineralne cienie do oczu – jedwabiste, których nakładanie jest przyjemnością. Większość odcieni jest albo matowa albo delikatnie błyszcząca (wyjątek: zielenie i niebieskie). Kupowane osobno są opakowane w plastikowe pudełeczko, ale można też dokupić kompakt na 6 cieni (lub 3 cienie i róż).

- szminki – są kremowe, ale nie tłuste i mają mocne odcienie, które długo utrzymują się na ustach.

W swojej ogólnej opinii o MK Paula docenia firmę za takie produkty jak: serum, produkty oczyszczające i produkty z filtrem, dobre opakowania, które pomagają utrzymać wartość odżywczą kosmetyków, szczególnie tych wrażliwych na kontakt ze światłem i powietrzem. Paula chwali też znakomity płyn do demakijażu, korektor, kredkit do oczu i błyszczyk.

Niestety Paula uważa też, że ogólnie w ofercie firmy mieszają się produkty świetne i rozczarowujące, szczególnie jeśli chodzi o produkty do cery tłustej, oraz takie, które radzą sobie z przebarwieniami. Zgadzam się z nią, że przereklamowana jest baza na powieki – cienie utrzymują się przez cały dzień także bez tej bazy.

Odpowiedzi: 11 to "Niezależne opinie o kosmetykach MK"

moim zdaniem jaki byście nie wybrały kosmetyk tej firmy będziecie zadowolone. Dlaczego? Technika konsultantek mary kay to Wyprać mózg klientowi żeby kupił każdy produkt… i będzie zadowolony. A tak poważniej to kupcie szare mydło, jest o wiele ciekawsze, praktyczniejsze i zdrowsze dla skóry.

Obiecywałam niezależność i bestronność – oto więc post Zebiego. W każdej firmie MLM znajdziesz osoby, które chcą wyprać komuś mózg – radzę ich po prostu unikać. Ja polecam tylko te produkty MK, które naprawdę lubię. Jest to opcja – każdy może skorzystać lub nie.
Szare mydło przez dekady uzasadniało swą wartość – pozostaje tylko żałować, że nadal nie wszyscy odkryli jego zalety, co można sprawdzić w każdym środku transportu publicznego, niestety!
Pozdrawiam i życzę spotkań w wyłącznie dobrymi konsultantkami!
Ewa

a moja żona jest konsultantką mk. Tylko sie zastrzelic. Mozg wyprany i czy zarobi 5 zł czy 500 zł miesiecznie t i tak szczęsliwa. Apel do panow. Jak twoja żona zacznie myslec o mk to zastanow sie nad psychiatrą dla niej

ba.bo, w czym problem zatem, jeśli żona szczęśliwa:)?

ba.bo powinieneś się chyba cieszyć, że masz szczęśliwą kobietę w domu,nie ma nic lepszego od zadowolonej z siebie i życia żonki, no nie? chyba że wolisz narzekającą na wszystko zołzę której nikt i nic nie dogodzi?

właśnie, moja nie dość że szczęśliwa to jeszcze na stare lata ładnie wygląda ;)

Kilka miesięcy temu, miałam spotkanie z konsultantką tej firmy. Przyznam szczerze, że nigdy nie miałam tak ładnej skóry jak po tych kosmetykach. Nie znam zasad panujących w tej firmie, ale ta kobieta zmieniła dużo w moim życiu, nauczyła mnie jak się malować i jesteśmy w stałym kontakcie. Gorąco polecam!

Kocham te kosmetyki!!! Dzięki nim mam normalną skórę, wcześniej miałam mega trądzik, dzisiaj mam twarz wyglądającą jak po obróbce graficznej. Żadnych wyprysków, idealnie matowa i nawilżona:) kosmetyki kolorowe też są rewelacyjne, nałożone rano trzymają się idealnie przez cały dzień. SZCZERZE POLECAM!

Stosuje kosmetyki MK od roku, moje pracownice pytaja mnie o sekret tak ładnej skóry…zestaw podstawowy cały uzupełniłam o mikrodermabrazje , kram regenerujacy p.oczy i kompleks nocny.Rewelacjyjny efekt!Kiedy ostatni raz uzywałaś całej serii kosmetyków, dobrze dobranej do swojej skóry?

Tak naprawde nigdy!Używałam b.dobrych kosmetyków selektywnych i na całą serię nie było mnie nigdy stać!Te kosmetyki sa b.dobre w rewelacyjnej cenie.Całą serię pielęgnacyjną można kupić za cenę jednego kremu Chanelle, Diora, czy Lancome.Mam ładną, nawilżona , napięta skóre, a nie mam 25 lat!Polecam wizytę u sprawdzonej konsultantki

Ja też mogę szczerze polecić kosmetyki firmy MK… gdzieś czytałam że czasami konsultantki są bardzo natrętne, wydzwaniają i namawiają na spotkana, ja osobiście nie spotkałam się z czymś takim i spokojne mogę polecić też moją konsultantkę… uważam że za taką cenę te kosmetyki to świetny wybór, poza tym moja konsultantka zawsze coś tam jeszcze mi opuści… dzięki temu mam pewność że kosmetyki są nowe, oryginalne, nie polecam natomiast kupować ich przez allegro (już nie raz się nacięłam)

Dodaj komentarz

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

